Prvašići u ZOO
Učenici prvog razreda 24. i 29. svibnja realizirali su terensku nastavu u ZOO Maksimir. Pred parkom nas je dočekao fotograf koji je fotografijama svakog razreda zabilježio naš posjet ZOO – u.
Nakon fotografiranja, veselo smo se uputili u Zološki vrt. Svi smo jedva čekali pogledati i upoznati sve te životinje. Po dolasku u ZOO, dočekala nas je edukatorica Marina, rekla kako se trebamo ponašati te što životinje najviše smeta.
Zatim nas je edukatorica upoznala s tim kako i kada majmuni, ris, emui, krokodili ... spavaju, a kada love, u koje doba dana. Također smo odigrali i kratki kviz, koja životinja koliko spava, koja najviše, a koja najmanje. Najzanimljiviji dio posjeta bio je trenutak kada smo, uz pomoć edukatorice, dotaknuli bebu pitona.
Nakon što smo ponešto naučili o nekim životinjama, krenuli smo u obilazak ostatalih životinja. Posjetili smo šišmiše, ribice, razne zmije, gledali lavove kako u hladu odmaraju, tražili sivog vuka, ali nam se sakrio, mjerili smo se koliko smo manji od medvjeda, naučili smo koje su hrvatske zmije te koje su otrovnice, promatrali smo kornjače kako se sunčaju i kupaju, razgovarali s labudom i kratko otišli u posjet Madagaskaru i životinjama koje tamo obitavaju.
Sve je ovo bilo slađe uz kratku igru u parku Maksimir i uz pokoju kuglicu sladoleda.
Nina Bradač
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |