Erasmus projekt Osnovne škole Bogumila Tonija „Rad s darovitim učenicima - ulaganje u našu budućnost“
Realizirana četvrta mobilnost unutar projekta Erasmus + K1- učiteljice Gabriela Žokalj, Nevenka Miklenić i Irena Franjić na Erasmus+ edukaciji u Grčkoj. Erasmus projekt Osnovne škole Bogumila Tonija nastavlja sa daljom uspješnom realizacijom. Projekt je usmjeren na unaprjeđenje kompetencija učitelja i stručnih suradnika škole, s naglaskom na područje rada s darovitim učenicima. Voditelj projekta je školska psihologinja, a u projektu sudjeluje 10 učitelja, članova Tima za darovite učenike.
Učiteljica razredne nastave Gabriela Žokalj, učiteljica tehničke kulture Irena Franjić i učiteljica likovne kulture Nevenka Miklenić sudjelovale su na edukaciji pod nazivom
" Special Needs Education – Towards the inclusive classroom: best practice" koja je održana od 30. lipnja do 6. srpnja 2024. godine, u organizaciji edukacijskog centra Areadne Lifelong Learning Centre, u gradu Kalamata u Grčkoj. Na edukaciji su sudjelovale i kolegice iz Španjolske, Rumunjske, Srbije, te iz drugih dijelova Hrvatske, točnije grada Čakovca.
Predavačice su kroz sedmodnevna predavanja i radionice nazočnima prenijele teorijska znanja i svoja iskustva u vezi s inkluzivnim obrazovanjem, te nazočne upoznale s najsuvremenijim metodama poučavanja i rada u inkluzivnom razredu.
Tečaj ima za cilj pomoći sudionicima da prošire svoja znanja i razviju vještine rada s učenicima u inkluzivnom razredu. Inkluzija se odnosi na uključivanje svih učenika u pristup s jednakim mogućnostima obrazovanja i učenja za sve, uključujući djecu s posebnim potrebama u koje spadaju i učenici s teškoćama i daroviti učenici. Edukacija je uključivala i razmjenu ideja, iskustava i praksi među kolegama.
Ovo je bilo vrlo vrijedno iskustvo jer se osim znanja i kompetencija razvijaju i komunikacijske vještine, stručni vokabular, vještine za motiviranje i promicanje aktivnog sudjelovanja u obrazovanju, uključivanje u međukulturalno iskustvo učenja koje vodi do razmjene ideja i stvaranja mreže za buduću međunarodnu suradnju s kolegama različitih nacionalnosti unutar EU.
Osim što su se iz Grčke vratile obogaćene novim znanjima i iskustvima koje će primjenjivati u radu s učenicima i nastavnom procesu te ta svoja znanja razmijeniti i s drugim učiteljima, vrlo vrijedno iskustvo naše učiteljice su prikupljale i u slobodno vrijeme istražujući prirodne i kulturne znamenitosti Grčke. Ovo je bilo jedno divno iskustvo koje bi rado uskoro ponovile.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |