Erasmus projekt Osnovne škole Bogumila Tonija "Rad s darovitim učenicima - ulaganje u našu budućnost"
Realizirana treća mobilnost – psihologinja Jasmina Vizler Zorko i učiteljica prirode i biologije Diana Vlahović na Erasmus+ edukaciji u Španjolskoj
Erasmus projekt Osnovne škole Bogumila Tonija usmjeren je na unaprjeđenje kompetencija učitelja i stručnih suradnika škole, s naglaskom na područje rada s darovitim učenicima. Voditelj projekta je školska psihologinja, voditeljica Tima za darovite učenike, a u projektu sudjeluje i 10 učitelja, članova Tima za darovite učenike.
Psihologinja Jasmina Vizler Zorko i učiteljica prirode i biologije Diana Vlahović realizirale su treću mobilnost u sklopu projekta, te su sudjelovale na međunarodnoj edukaciji u Malagi, u Španjolskoj.
Edukacija pod nazivom "Gifted children – Get into the Unique World of Gifted Children to Meet their Educational Needs" održana je od 3. lipnja do 7. lipnja 2024. godine, u organizaciji edukacijskog centra Plus Project European Academy. Voditeljica edukacije bila je Sara Galvez, psihologinja specijalizirana za rad s darovitim učenicima. Na edukaciji su sudjelovale i kolegice iz Litve, te iz drugih dijelova Hrvatske, točnije grada Koprivnice.
Naglasak navedene edukacije bio je u osvještavanju da daroviti učenici trebaju obrazovne programe za darovite koji uvažavaju njihove sposobnosti i posebne potrebe. Trebaju biti na pravi način poticani u akademskom okruženju kako bi ostvarili svoj puni potencijal. Kako bi se u ovome uspjelo potrebno je povećati fleksibilnost u školama, koristiti raznolike metode poučavanja i tehnike, obogatiti sadržaj kurikuluma i povećati kvalificiranost učitelja u radu s darovitim učenicima. Cilj ovog tečaja bio je pružiti dublju perspektivu u jedinstven svijet darovitih učenika, pripremiti sudionike da znaju prepoznati razlike u obrascima učenja i kognitivnim karakteristikama darovitih učenika kako bi znali oblikovati prave indikatore učenja i pokazatelje uspješnosti i time podupirali razvoj ove vrlo posebne skupine učenika. Cilj je bio i identifikacija socio-emocionalnih potreba darovitih učenika i podrška istima. Radionice su uključivale i teme poticanja kreativnosti, obogaćivanja i produbljivanja složenosti sadržaja kako bi se poticala motivacija darovitih učenika.
Bogatstvo ovih edukacija uključuje i razmjenu ideja, iskustava, materijala i međukulturalnih praksi među kolegama, te neizbježno dovodi do osobnog i profesionalnog rasta. Psihologinja i učiteljica prirode vratile su se s novim znanjima koje će prenijeti i kolegama u školi, te na stručnim vijećima, kao i primjenjivati u svom daljem radu.
Ovaj projekt će kroz bogatu međunarodnu suradnju i razmjenu iskustava omogućiti školi da unaprijedi svoje programe i prakse u radu s darovitim učenicima na što smo izuzetno ponosni.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |