Novi mediji - novi izazovi! Predavanja za djecu i roditelje
U četvrtak, 07. veljače 2019. godine, u našoj školi je je održan niz vrlo zanimljivih predavanja za učenike i roditelje trećih i petih razreda. Predavanja su realizirana u suradnji s Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu, odnosno Udrugom Djeca medija.
Učenici 3.razreda slušali su predavanje na temu: Utjecaj videoigara na djecu i mlade. Učenici su dobili korisne savjete za igranje online videoigara, upute kako pratiti sigurnosne oznake. Čuli su o utjecaju agresije koja prati videoigre na djecu, te o simptomima ovisnosti o igranju videoigrica. Međutim, čuli su i o prednostima i pozitivnim stranama igranja videoigrica, te su im predstavljene edukativne videoigre i korisne stranice.
Učenici 5.razreda slušali su predavanje na temu: Novi mediji - novi izazovi! Sigurnost i privatnost na internetu. Učenici su čuli o potencijalnim pozitivnim i negativnim učincima korištenja društvenih mreža na mlade, raspravljali su o vršnjačkom nasilju na internetu, ali i dobili upute kako sigurno surfati.
Oba predavanja održale su članice Udruge Djeca medija, Karla Jaman, univ. bacc. comm. i Lea Glasnović, univ. bacc. comm. Budući se radi o mladim predavačicama, one su i iz osobnog iskustva približile ove teme našim učenicima. Obje teme izazvale su veliko zanimanje kod učenika budući su i videoigre, kao i internet i društvene mreže kod onih malo starijih, teme koje prati vrlo velik interes današnjih učenika.
Roditelji učenika 3.razreda slušali su predavanje za roditelje u ranijem terminu, a roditelji učenika 5.razreda u drugom terminu. Tema za roditelje bila je: "Izazovi novih medija u školi i obitelji", a izvrstan predavač prof. dr. sc. Danijel Labaš.
Profesor je govorio o izuzetnoj izloženosti medijskim sadržajima kod današnje djece i mladih, dao je primjere iz naših medija u kojima su djeca bila žrtve internetskog zlostavljanja, te prikazao rezultate istraživanja koji ukazuju na neupućenost djece i mladih u korištenju novih medija i internetskog prostora, ali i na neupućenost roditelja u aktivnosti djece u mrežnom prostoru.
Zaključak istraživanja bio je potreba za uvođenjem predmeta o medijskoj pismenosti u škole. A do tada, zadovoljni smo s velikim odazivom roditelja na oba predavanja što pokazuje interes prema ovoj tematici od strane roditelja.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |