Pismo roditeljima
Dragi roditelji,
drago nam je što je vaše dijete postalo učenikom naše škole i što ćemo sljedećih nekoliko godina zajedno sudjelovati u njegovom odgoju i obrazovanju, u razvoju njegove osobnosti.
Početak školovanja je za dijete jedno od najznačajnijih razdoblja u njegovom životu. Od sada će se pred njega iz dana u dan postavljati sve veći zadaci. Ono će upoznavati mnogo novih osoba - vršnjaka i odraslih; brzo će širiti svoja znanja o svijetu oko sebe i sebi samom.
Dijete će u školi naći brojne prilike za provjeru svojih sposobnosti i njihovo razvijanje. Naša je zajednička obveza omogućiti mu svestrani razvitak, stvaranje pozitivne slike o sebi, izgradnju povjerenja u sebe i svoje mogućnosti, kao i povjerenja u ljude.
Do početka školske godine ostalo je još nekoliko mjeseci. Nemojte ih ispuniti učenjem čitanja i pisanja – to prepustite nama.
Provjerite jeste li osigurali neke preduvjete koji će djetetu olakšati snalaženje u školi:
ponašanje u prometu.
njegovoj urednosti jer ćemo to tražiti i u učionici.
zbog polaska u školu.
Suradnjom roditeljskog doma i škole postići ćemo dobre rezultate u odgoju i obrazovanju vašeg djeteta, ostvariti cilj – imati sretno dijete i dobrog učenika koji će biti naš zajednički ponos.
Učitelji i stručni suradnici OŠ Bogumila Tonija
LITERATURA ZA RODITELJE
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |