Kratke vježbe mindfulnessa za djecu za prepoznavanje i kontrolu neugodnih osjećaja i ponašanja
Ovdje možete besplatno preuzeti brošuru “Mindfulness – kratke vježbe za djecu”. Vježbe su naročito korisne u stanjima uznemirenosti praćenih neugodnim osjećajima kao što su strah, ljutnja, tuga, koji se mogu javiti tijekom stresnih situacija kao što su ovi dani koje proživljavamo u tijeku pandemije koronavirusa (COVID-19).
Ovdje možete besplatno preuzeti brošuru “Mindfulness – kratke vježbe za djecu” koju su pripremile stručnjakinje Poliklinike: “Mindfulness – kratke vježbe za djecu”(PDF) Kratke mindfulness vježbe koje vam ovdje donosimo su dio programa mindfulnessa za djecu, a mogu se primjenjivati i samostalno (u nastavku teksta možete “odskrolati” do fotografija prikladnih i za printanje). Vježbe su naročito korisne u stanjima uznemirenosti praćenih neugodnim osjećajima kao što su strah, ljutnja, tuga, koji se mogu javiti tijekom stresnih situacija kao što su ovi dani koje proživljavamo u tijeku pandemije koronavirusa (COVID-19) i posljedica potresa u gradu Zagrebu.
Djeca sa značajnijim promjenama u ponašanju i emocionalnom reagiraju trebaju procjenu i stručnu pomoć stručnjaka.
Nadamo se da će ove vježbe biti korisne djeci, ali i odraslima koji neka budu od pomoći djeci i čitaju im vježbe.
Želimo vam korisno provedene trenutke i dobru zabavu uz mindfulness.
Dobrobiti mindfulnessa za djecu
Mindfulness poboljšava pažnju, koncentraciju, pamćenje, regulaciju osjećaja i ponašanja, spavanje, odnose s drugima, samoprihvaćanje i samopouzdanje te kvalitetu života u djece što je dokazano u brojnim istraživanjima.
Što je mindfulness?
Mindfulness je tehnika usmjerena na razvoj pažnje i koncentracije, percepcije, prepoznavanje, prihvaćanje i bolje kontrole osjećaja i ponašanja, empatije i suosjećajnih odnosa. Mindfulness pomaže umiriti se, sabrati svoje misli i reagirati svjesnije u stresnim i izazovnim situacijama života.
Mindfulness počinje usmjerenom pažnjom, ali je više od usmjerene pažnje… Pažnja se u vježbama mindfulnessa može usmjeriti prema okolini koristeći naša osjetila (vid, sluh, dodir, miris i okus) ili našim unutarnjim stanjima (osjeti u tijelu, misli i osjećaji u umu).
Mindfulness je aktivan proces koji uključuje usmjerenu pažnju, primjećivanje, neprosuđivanje, prihvaćanje, približavanje svim iskustvima, ugodnim i neugodnim, u nekom trenutku oko sebe i u sebi.
Mindfulness znači zastati, usmjeriti pažnju, biti prisutan i svjestan.
Mindfulness je svjesnost trenutnog iskustva onakvo kakvo ono jest.
Mindfulness nije čin rezignacije ili pasivnosti.
Mindfulness daje mogućnosti izbora.
Mindfulness je mudra akcija temeljena na svjesnoj odluci, a ne automatska reakcija.
Brošuru priredile: doc. prim. dr. sc. Vlatka Boričević Maršanić, dr. med., Ella Selak Bagarić, mag. psych.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |