Spomenik djetetu
Učiteljski fakultet u Zagrebu raspisao je u sklopu projekta Dijete u središtu natječaj za Spomenik djetetu kojem bi autor bio - dijete. Spomenik/skulptura će se izraditi po idejnom rješenju izabranog rada od strane stručne komisije. Natječaj je trajao 2 mjeseca, od 12. travnja do 12. lipnja, i bili su pozvani vrtići i osnovne škole predati samo1 prijedlog za spomenik djetetu.
I naši su učenici sudjelovali u izradi radova za natječaj. Školska komisija (nastavnice likovne kulture) odabrala je rad učenika 8.f razreda Lucije Garašić i Rocca Cekuša za prijedlog koji je poslan na Učiteljski fakultet.
Oni su oblikovali figure dječaka i djevojčice u zajedničkoj igri u 2 različite tehnike i izrazili zaigranost i veselje.
U radu su se istaknuli:
Ema Lakić (dijete s balonom) i Nikola Varenina (dijete baca avion) iz 6.c, Zara Došen (dijete se ljulja na drvetu), Bruna Bošnjak (dijete s balonima) iz 6.d, Lucija Vlahović iz 6.f (dijete radi kule u pijesku), zatim Klara Unterhofer i Vita Krasman iz 8.b (motiv djeteta koji visi s drveta), Marija Čuljak i Lorena Oslaković iz 8.d (motiv djeteta koji sjedi i razmišlja o budućnosti), Nikolina Lučić i Anamaria Skendrović iz 8.d (dijete se igra u pijesku), Pia Čakanić i Mia Torti iz 8.e (dijete baca avion) te Ema Martinović i Lea Mikulić iz 8.f (dijete preskače vijaču).
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |