Istraživačke radionice u Podsusedskom Dolju
Kao dio izvannastavnih aktivnosti e Twinning projekata (EKOsustavi oko nas, Aktivno učenje u području prirodoslovlja II, Nastambe životinja) naši su učenici sudjelovali u subotu 28. listopada 2023. godine u istraživačkim radionicama Mladih čuvara prirode u Podsusedskom Dolju.
U aktivnostima su uz naše učenike sudjelovali i učenici OŠ I. G. Kovačića, OŠ A. Šenoe, XI. gimnazije iz Zagreba te OŠ Ljudevita Gaja iz Zaprešića.
Tijekom radionica učenici su provodili niz aktivnosti kao što su: fizikalno-kemijska analiza šumskog tla srednjeg toka potoka Dolje, primjena dihotomskih ključeva za određivanje vrsta drveća u kontinentalnoj listopadnoj šumi, određivanje biotičkih indeksa organizama u potoku Dolje. Saznali su nešto više o zakonom zaštićenim biljnim kao i invazivnim vrstama istraživanog područja te tražili i određivali različite vrste gljiva. Završna aktivnost bila je branje kestena.
Tijekom trajanja istraživačkih radionica ostvarena je međužupanijska suradnja škola i međugeneracijsko učenje. Članovi udruge Mladih čuvara prirode veliku važnost pridaju učenju u prirodi i na izvornoj stvarnosti. Iako su radionice bile edukativnog karaktera, cjelokupna atmosfera je bila opuštena i motivirajuća. Više o radionicama možete pogledati na slijedećoj poveznici:
Diana Vlahović, prof.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |