Stručni suradnik logoped
• radi na prevenciji, otkrivanju, procjeni i tretmanu učenika s teškoćama u komunikacijskom, jezičnom i govornom razvoju te učenju
• utvrđuje individualne odgojno-obrazovne sadržaje namijenjene učenicima s teškoćama u razvoju i učenju te određuje nastavne oblike i metode rada primjerene sposobnostima takve djece
• u suradnji s učiteljima izrađuje individualizirani odgojno-obrazovni program
• prati napredak učenika s primjerenim programima obrazovanja
• brine o osposobljavanju i stručnom usavršavanju učitelja u području inkluzije i brige za razvoj djece s teškoćama
• u skladu s vrstom i stupnjem teškoće, utvrđuje didaktičko-metodičke uvjete rada
• surađuje s roditeljima usklađujući odgojno-obrazovne napore škole i roditelja
• neposredno sudjeluje u odgojno-obrazovnom procesu
• sudjeluje pri upisu djece u 1. razred
• sudjeluje u sastavljanju 5.-ih razrednih odjela
• sudjeluje u profesionalnom informiranju učenika s teškoćama u razvoju i učenju
• koordinira rad pomoćnika u nastavi
• individualni rad s učenicima s primjerenim oblikom školovanja:
a) redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke
b) redoviti program uz individualizirane postupke
• surađuje s roditeljima i učiteljima
• ostali poslovi – organizacijski
Područja kojima se bave stručni suradnici logopedi u školama su:
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Srpanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |