Radionice za darovite petaše u školskoj godini 2019./20.
Provedena radionica iz prirodoslovlja za grupu darovitih učenika
Daroviti učenici ističu se stvaralačkim mišljenjem, apstraktnim rasuđivanjem te posjeduju širok dijapazon interesa i kvalitetu rada. Oni se od ostalih izdvajaju intelektualnim sposobnostima, a naročito "općom inteligencijom, željom za znanjem, ustrajnošću, težnjom za isticanjem, zdravim razumom, kao i kritičkim uočavanjem" (Terman).
Darovita i talentirana su ona djeca koja su od stručne osobe identificirana kao naročito sposobna za velika postignuća. Međutim, da bi mogla realizirati svoje mogućnosti i ostvariti maksimalan doprinos za sebe i za društvo, takva djeca imaju potrebe za diferenciranim programima i obrazovnim uslugama koje znatno prelaze ono što omogućuje redovni školski program (Maravić).
Stoga se u našoj školi već dugi niz godina darovitim učenicima pružaju dodatni izvannastavni sadržaji, koji uključuju brojne i raznovrsne radionice iz različitih područja.
Voditelj programa rada s darovitima je školska psihologinja Jasmina Vizler Zorko.
Nakon provedene uvodne radionice od strane psihologinje, s grupom darovitih učenika petog razreda krenuo je ciklus radionica koje svake godine provode psihologinja i učitelji, uglavnom iz prirodnih znanosti.
Prva radionica iz prirodoslovlja održana je u petak, 15. studenog 2019. godine. Radionicu je vodila profesorica biologije, Diana Vlahović, prof., uz podršku voditeljice grupe, školske psihologinje.
Učenici su proučili razne zanimljive teme. Poput pravog prirodoznalca, uz pomoć slikovnih ključeva otkrivali su nepoznate biljke i njihove osobitosti, iz 3D modela dinosaura i enciklopedija kroz razne igre i osmosmjerke otkrivali su davno izumrle svjetove, popunjavanjem slikovnih vremenskih lenti usvajali su razvoj živog svijeta, a pomoću lupa i modela kukaca otkrivali su tajanstveni svijet najčešćih kukaca oko nas.
Tijekom radionice učenici su upoznati i s osnovnim tehnikama korištenja mikroskopa s kojima su uronili u mikrosvijet promatrajući preparate biljaka i životinja, a usvojili su i rad s lupom istražujući svijet beskralježnjaka.
U prilogu je primjer listića kojim su samostalno otkrivali tajanstveni svijet kukaca.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |