Roditeljski sastanak za roditelje darovitih učenika
U srijedu 02.10.2024., održan je roditeljski sastanak za roditelje učenika koji su generacijskim testiranjem prošle školske godine identificirani kao potencijalno daroviti učenici. Prošle školske godine provedeno je testiranje u 1. i 4. razredima, te su identificirani potencijalno daroviti učenici, polaznici 2. i 5. razreda u ovoj školskoj godini.
Tema roditeljskog sastanka bila je: „Darovito dijete i podrška“, a sastanak je održala školska psihologinja Jasmina Vizler Zorko, kao voditelj Tima za darovite učenike.
U prvom dijelu sastanka roditeljima je pojašnjeno kako se provodi identifikacija u školi. Također su upućeni da je prošle školske godine po prvi puta provedeno testiranje u 1. razredima zahvaljujući nabavljenim novim testovima unutar školskog projekta odobrenog od strane MZO.
U drugom dijelu sastanka psihologinja je provela kratko predavanje za roditelje u kojem se osvrnula na pojašnjenje razvoja potencijala djeteta prema manifestnoj darovitosti, te na ulogu obitelji u podršci razvoju darovitog djeteta. Uz podršku razvoju sposobnosti djeteta, naglasak je stavljen i na podršku socio-emocionalnom razvoju, te na učenje djece kako biti vrijedni članovi zajednice.
U zadnjem dijelu sastanka predstavljeni su razni vidovi podrške koji su osigurani našim učenicima u školi, u smislu dodatnih programa i aktivnosti. Također je predstavljen školski Program rada s darovitim učenicima koji je posebno planiran i realiziran od strane Tima za darovite kojeg čine učitelji razredne i predmetne nastave, te psihologinja kao voditelj Tima. U sklopu Programa učenici se kroz školsku godinu uključuju u radionice različite tematike, te dodatne projekte koje škola nudi kroz suradnju s udrugama, fakultetima i sl.
Cilj ovog predavanja bio je pojasniti roditeljima darovite djece na koji način pružiti podršku darovitom djetetu unutar obitelji, te predstaviti roditeljima podršku koju naši daroviti učenici dobivaju u okviru Programa i dodatnih sadržaja koji se provode u školi. Cilj je također bio naglasiti razvoj dalje suradnje između roditelja i škole u svrhu podrške našim darovitim učenicima.
Školska psihologinja
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |