Radionice emocionalne pismenosti u produženom boravku
U produženome boravku 2. A razreda realizirali smo dvije radionice pod nazivom "Hej, kako si?" namijenjene razvoju emocionalne pismenosti učenika zbog potrebe za učenjem, prepoznavanjem i razumijevanjem emocija, kako svojih, tako i tuđih.
Pročitali smo terapeutske slikovnice Raznobojno čudovište i Mirko Bjesomirko te smo naučili da postoje pozitivne i negativne emocije.
Sve emocije su korisne, ali katkad je potrebno znati kako smanjiti intenzitet emocija, stres i fiziološku napetost u tijelu.
Naučili smo kako se opustiti uz vježbe smirujućeg disanja koje su "alati" brze samokontrole.
Uz vođenu vizualizaciju, zamislili smo naše "čarobno tiho mjesto".
Naravno, odlično opuštanje pružaju igra i fizička aktivnost.
Zaključili smo da je emocionalna dobrobit važna - bitno je osjećati se dobro i očuvati dobrostanje.
Irena Skupnjak, mag. paed.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |