
Radionice emocionalne pismenosti u produženom boravku
U produženome boravku 2. A razreda realizirali smo dvije radionice pod nazivom "Hej, kako si?" namijenjene razvoju emocionalne pismenosti učenika zbog potrebe za učenjem, prepoznavanjem i razumijevanjem emocija, kako svojih, tako i tuđih.
Pročitali smo terapeutske slikovnice Raznobojno čudovište i Mirko Bjesomirko te smo naučili da postoje pozitivne i negativne emocije.
Sve emocije su korisne, ali katkad je potrebno znati kako smanjiti intenzitet emocija, stres i fiziološku napetost u tijelu.
Naučili smo kako se opustiti uz vježbe smirujućeg disanja koje su "alati" brze samokontrole.
Uz vođenu vizualizaciju, zamislili smo naše "čarobno tiho mjesto".
Naravno, odlično opuštanje pružaju igra i fizička aktivnost.
Zaključili smo da je emocionalna dobrobit važna - bitno je osjećati se dobro i očuvati dobrostanje.
Irena Skupnjak, mag. paed.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
| DOPODNE | |
| 0. | 7.10 - 7.55 |
| 1. | 8.00 - 8.45 |
| 2. | 8.50 - 9.35 |
| veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
| 3. | 9.45 - 10.30 |
| veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
| 4. | 10.40 - 11.25 |
| 5. | 11.30 - 12.15 |
| 6. | 12.20 - 13.05 |
| 7. | 13.10 - 13.55 |
| POPODNE | |
| 0. | 13.10 - 13.55 |
| 1. | 14.00 - 14.45 |
| 2. | 14.50 - 15.35 |
| veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
| 3. | 15.45 - 16.30 |
| veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
| 4. | 16.40 - 17.25 |
| 5. | 17.30 - 18.15 |
| 6. | 18.20 - 19.05 |
| 7. | 19.10 - 19.55 |
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |