Članovi obitelji u školskim klupama
Ponedjeljak, 4. prosinca, bio je u 1. d razredu sasvim poseban i zanimljiv dan. Budući da iz prirode i društva sada učimo o obitelji, odlučili smo jedan sat razrednika posvetiti baš obitelji pa smo pozvali članove naših obitelji u školu kako bi se malo prisjetili svega što se događa u školskim klupama.
Među mamama i tatama našli su se jedna teta i jedan kum, tako da je društvo bilo zaista veselo i šaroliko. Bilo nas je puno: 27 učenika i 26 članova obitelji. Ali znate kako kažu: „Gdje čeljad nije bijesna, ni kuća nije tijesna“.
Članovi obitelji čekali su nas pred školom pa smo, kao pravi domaćini, otišli po njih i za ruku ih poveli do učionice gdje smo im uslužno jakne i kapute objesili na vješalice te ih potom uveli u učionicu do mjesta u klupi koje ih je spremno čekalo. Na početku sata pozdravili su ih naša predsjednica razreda i zamjenik predsjednice, a onda smo krenuli s nastavom. Pripremili smo im od svakog školskog predmeta ponešto, tako da su članovi obitelji postali učenici, a prvaši njihovi učitelji.
Prvo smo ih malo razgibali kao što to inače radimo na satu TZK. Slijedila je matematika, na kojoj su rješavali isti ispit znanja koji smo mi pisali na prvom školskom satu toga dana, samo što smo njima ograničili vrijeme na 5 minuta. Prije ispita dali smo im jedan bombončić, kao što smo ga dobili i mi prije našeg ispita, jer kažu da slatko pomaže da mozak bolje radi. Nakon matematike opustili smo se uz glazbenu kulturu i otpjevali svi zajedno pjesmu „Kad si sretan“. Potom smo imali prirodu i društvo – radom u skupinama ponavljali smo kućanske poslove kroz igru pantomime i zanimanja ljudi kroz igru „Tko sam ja?“. Poslije prirode smo vježbama razgibali jezik, oči i prstiće, kako bi članovi naših obitelji bili spremni za hrvatski jezik. U pisankama ih je čekao prigodni kratki tekstić koji su trebali prepisati velikim tiskanim slovima. Zvuči jednostavno? E pa mnogima nije baš bilo. Završili smo satom likovne kulture, tako što smo crtali portrete jedni drugih – svaki učenik svojeg člana obitelji i obrnuto.
Na kraju smo zajedničkim snagama sredili učionicu te puni dojmova i s osmjehom na licu otišli svojim kućama gdje je prvaše čekala jedna sasvim drukčija, učiteljska domaća zadaća: da isprave i ocijene radove iz matematike i hrvatskog jezika koje su pisali članovi njihovih obitelji.
Uživajte u fotografijama, a likovne radove, kao i ispravljene uratke iz hrvatskog jezika i matematike, pogledajte uskoro u još jednom izvještaju.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |