Jesen u školskom dvorištu
Kako bi što više i što bolje iskoristio onu pozitivnu vremensku prognozu jeseni, nastavu je 1. D razred u petak 29.9. imao u školskom dvorištu – sva četiri školska sata. Bio je to pravi mali integrirani dan u kojem se baš sve – Hrvatski jezik, Priroda i društvo, TZK, Matematika, Likovna i Glazbena kultura – vrtjelo oko jeseni.
Započeli smo piknikom na travi. Rasprostrli smo dekice pored stabla u školskom dvorištu, izuli tenisice i ugodno se smjestili. Tako opušteni, prvo smo poslušali pjesmu „Kad su laste odlazile“, koju nam je učiteljica izrecitirala, a onda smo ju i mi naučili recitirati, izražajno i uz pokrete tijelom.
Potom smo razgovarali o pticama selicama i pticama stanaricama. Uskoro smo postali vrapci, laste, rode i kosevi koji su trčkarali i „letjeli“ dvorištem, a na učiteljičin poziv „Ptice na žicu“ ili „Svaka ptica svome jatu leti“, brzo smo trčali na svoje mjesto u vrsti ili na svoje mjesto u „gnijezdu“.
Naučili smo pjevati pjesmu „Jesen“ prateći riječi pokretima tijela.
Potom smo se podijelili u parove i skupljali otpalo lišće po dvorištu. Htjeli smo vidjeti koji će par u 5 minuta skupiti najviše lišća, ali kad smo poslije brojili lišće, bilo ga je toliko da nismo znali prebrojati. Nema veze – važno je da smo vježbali brojiti.
Skupljenim lišćem svi smo zajedno na travi „naslikali“ jedno zajedničko jesensko stablo.
Slijedila je igra jesenskim plodovima. Učiteljica nam je podijelila zrnje kukuruza, a zadatak je bio da prstićima (kao pincetom) zrno po zrno stavljamo u usku epruvetu. Potom smo trebali prebrojati tko je koliko zrna u zadanom vremenu uspio staviti u epruvetu.
Kad je došlo vrijeme užine, otišli smo po hranu u učionicu, a onda smo se njome fino okrijepili vani, na našim piknik-dekicama.
Nakon užine, pridružili su nam se i prijatelji iz 1. C razreda. Podijelili smo se u osam ekipa, a onda igrali još jednu jesensku štafetnu igru – prenošenje kestena u žlici.
Na kraju svega vratili smo se u učionicu po svoje stvari, a prije odlaska kući, učiteljica je imala za nas još jedan zadatak: da se tijelom „pretvorimo“ u slova koja je ona u stihovima izgovarala.
Kući smo otišli umorni, ali zadovoljni, a da nas je netko pitao što smo sve učili toga dana u školi, rekli bismo da smo se cijeli dan igrali, dok smo zapravo vježbali brojiti, vježbali „pinceta hvat“ važan za držanje olovke, učili o jeseni (promjenama u prirodi, pticama...), pjevali, izražajno recitirali, razgibavali se, vježbali stajati u vrsti i koloni i još mnogo, mnogo, mnogo toga...
Tek maleni djelić svega učiteljica je zabilježila fotografijama jer je i sama cijelo vrijeme bila „u akciji“.
DOPODNE | |
0. | 7.10 - 7.55 |
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
veliki odmor: 9.35 - 9.45 | |
3. | 9.45 - 10.30 |
veliki odmor: 10.30 -10.40 | |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. | 12.20 - 13.05 |
7. | 13.10 - 13.55 |
POPODNE | |
0. | 13.10 - 13.55 |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
veliki odmor: 15.35 -15.45 | |
3. | 15.45 - 16.30 |
veliki odmor: 16.30 -16.40 | |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
7. | 19.10 - 19.55 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |