2021-05-17 08:59:54

Učiteljica Gabriela Žokalj nastavlja obrazovati i male i velike

Naša učiteljica Gabriela Žokalj sa Sanjom Brajković objavila je priručnik Učenje u tijeku - kako formativim vrednovanjem potaknuti učenje.
Priručnik je rezultat višegodišnjega rada i proučavanja, a čemu su pridonijele i učiteljice razredne nastave naše škole, kojima se Gabriela zahvaljuje navodeći kako su upravo naše učiteljice uvodile formativno vrednovanje u svoju praksu pa su na sastancima zajednice učitelja razmjenjivale iskustva koja su pomogla u oblikovanju ovoga priručnika.
Učiteljica Gabriela oplemenjuje učiteljski poziv kako svojim svakodnevnim radom u učionici, tako i svojim radom s drugim učiteljima te svojom stručnom literaturom. Jako smo ponosni na našu Gabrielu, učiteljicu malih i velikih, te smo sigurni kako će i ovaj priručnik biti od velike pomoći svim učiteljima.

Ovaj priručnik bavi se formativnim vrednovanjem kao sastavnim dijelom poučavanja, čiji je cilj unapređivanje učenja razvojem samoregulacije, metakognitivnih
vještina i motivacije za učenjem.

Osobita vrijednost priručnika očituje se u jednostavnom izlaganju i objašnjavanju složenih teorijskih postavki i nalaza znanstvenih istraživanja, uz jasno opisane korake u formativnom vrednovanju, konkretne metode i tehnike koje su široko primjenjive, kao i moguće poteškoće i zablude pri implementaciji formativnog vrednovanja.

(izvor: Učenje u tijeku)


Osnovna škola Bogumila Tonija Samobor