2024-10-07 21:57:34
Roditeljski sastanak za roditelje darovitih učenikaU srijedu 02.10.2024., održan je roditeljski sastanak za roditelje učenika koji su generacijskim testiranjem prošle školske godine identificirani kao potencijalno daroviti učenici. Prošle školske godine provedeno je testiranje u 1. i 4. razredima, te su identificirani potencijalno daroviti učenici, polaznici 2. i 5. razreda u ovoj školskoj godini.
Tema roditeljskog sastanka bila je: „Darovito dijete i podrška“, a sastanak je održala školska psihologinja Jasmina Vizler Zorko, kao voditelj Tima za darovite učenike.
U prvom dijelu sastanka roditeljima je pojašnjeno kako se provodi identifikacija u školi. Također su upućeni da je prošle školske godine po prvi puta provedeno testiranje u 1. razredima zahvaljujući nabavljenim novim testovima unutar školskog projekta odobrenog od strane MZO.
U drugom dijelu sastanka psihologinja je provela kratko predavanje za roditelje u kojem se osvrnula na pojašnjenje razvoja potencijala djeteta prema manifestnoj darovitosti, te na ulogu obitelji u podršci razvoju darovitog djeteta. Uz podršku razvoju sposobnosti djeteta, naglasak je stavljen i na podršku socio-emocionalnom razvoju, te na učenje djece kako biti vrijedni članovi zajednice.
U zadnjem dijelu sastanka predstavljeni su razni vidovi podrške koji su osigurani našim učenicima u školi, u smislu dodatnih programa i aktivnosti. Također je predstavljen školski Program rada s darovitim učenicima koji je posebno planiran i realiziran od strane Tima za darovite kojeg čine učitelji razredne i predmetne nastave, te psihologinja kao voditelj Tima. U sklopu Programa učenici se kroz školsku godinu uključuju u radionice različite tematike, te dodatne projekte koje škola nudi kroz suradnju s udrugama, fakultetima i sl.
Cilj ovog predavanja bio je pojasniti roditeljima darovite djece na koji način pružiti podršku darovitom djetetu unutar obitelji, te predstaviti roditeljima podršku koju naši daroviti učenici dobivaju u okviru Programa i dodatnih sadržaja koji se provode u školi. Cilj je također bio naglasiti razvoj dalje suradnje između roditelja i škole u svrhu podrške našim darovitim učenicima.
Školska psihologinja
|