2014-10-06 08:51:31

Pedagog
  • sudjeluje u svim fazama odgojno-obrazovne djelatnosti, od planiranja i programiranja do vrednovanja rezultata
  • prati, istražuje i analizira nastavni rad, te predlaže načine i sadržaje za unapređivanje i poboljšavanje nastave i cjelovitog odgojno-obrazovnog rada u školi
  • težište rada je na pedagoško-didaktičkom području školskog i nastavnog rada – obrazovni aspekt
  • neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu
  • posebni programi rada pedagoga za nadolazeću nastavnu godinu – voditelj programa:
  • Učiti kako učiti - radionice s djecom i roditeljski sastanci, rad s učiteljima
  • Profesionalno informiranje i usmjeravanje učenika osmih razreda – radionice s djecom i roditeljski sastanci
  • provođenje roditeljskih sastanaka u 4.-im razrednim odjelima i sastavljanje 5.-ih razrednih odjela – voditelj
  • sudjelovanje kod upisa djece u 1.razred
  • individualni rad s djecom odnosi se prvenstveno na:
  • rad s djecom s teškoćama u učenju – kao pomoć u učenju
  • rad s djecom s problemima u ponašanju - ometanje nastave, disciplinski problemi
  • nasilje među djecom i sukobi učenika i sl.
  • suradnja s roditeljima i učiteljima
  • ostali poslovi - organizacija nastave, organizacija dežurstva učenika, obilazak učitelja unastavi, sudjelovanje u radu stručnih aktiva, organizacija natjecanja
  • Samovrednovanje škola – sudjelovanje u projektu kao član školskog Tima za kvalitetu
  • Razredna/Učiteljsko vijeće – tema predavanja: Učenje
  • Učiteljsko vijeće – Analiza odgojno - obrazovne situacije

Osnovna škola Bogumila Tonija Samobor