2018-02-28 12:12:20 U Samoboru se provodi III. faza projekta Vjetar u leđa za pomoćnike u nastavi Projekt Vjetar u leđa, kojim se u samoborskim školama osiguravaju pomoćnici u nastavi za učenike s različitim poteškoćama u svladavanju i praćenju školskog gradiva ušao je u svoju treću fazu.
Velik pomak u provedbi ovog iznimno značajnog i vrijednog projekta dogodio se 1. rujna prošle godine kada je potpisan ugovor za sljedeće četiri godine, jer u prošlim fazama isti je potpisivan tek za pojedinu školsku godinu. Uvodno je, pozdravljajući nazočne, o tome govorila zamjenica gradonačelnika Sanja Horvat Iveković, koja je naglasila kako Grad Samobor, što se ovog projekta tiče, osigurava više od ostalih lokalnih sredina, a činit će to i ubuduće, jer su rezultati vidljivi pa je stoga svim sudionicima zahvalila na radu i trudu. Promjene koje su se dogodile u ovoj fazi projekta pojasnila je njegova voditeljica Marija Galic Kotarski. Obzirom na četverogodišnji ugovor smanjen je obujam potrebne dokumentacije i papirologije, kako za stručne službe Grada, tako i za same škole i pomoćnike u nastavi, ali su postroženi i kriteriji prema kojima se nekom učeniku dodjeljuje asistent. Potrebe su, dakako, i veće, pa pomoćnici u nastavi često brinu i pomažu i onoj djeci za koju nisu zadužena "imenom i prezimenom". Sudionici okruglog stola, koji je moderirao viši savjetnik Marijan Kižlin iz Upravnog odjela za društvene djelatnosti Grada Samobora, redom su pohvalili projekt te dodatne napore i investiciju Grada za pomoćnike u nastavi. Govornici – ravnatelj OŠ Samobor Goran Ivan Matoš, defektolog Draško Adžić, pomoćnice u nastavi Aleksandra Čavrag i Dijana Kušić, logoped Loris Mujagić i voditeljica projekta Marija Galic Kotarski, iznijeli su vrlo pozitivna iskustva, ali i naglasili potrebu dodatne edukacije samih učitelja i nastavnika, kako bi sinergija između nastavnika i pomoćnika bila potpunija. I nastavnici i pomoćnici u nastavi suočavaju se ne samo s različitim problemima i potrebama djece, od fizičkih do intelektualnih, pri čemu nema univerzalnog recepta u pristupu, nego i s okolinom punom predrasuda, što im dodatno otežava rad.
izvor: Grad Samobor |
Osnovna škola Bogumila Tonija Samobor |