2015-01-22 19:52:04 7 korisnih savjeta za postizanje dobrih odnosa s kolegama
Previše obaveza, neplaćeni prekovremeni sati i grozni nesposobni kolege, tri su najčešća razloga zbog kojih nas drma stres na poslu. Dužnost je vodstva tvrtke osigurati ugodnu radnu atmosferu, no oni ne mogu pratiti svaki korak svakog zaposlenika svakog radnog dana. Imajući to na umu važno je mentalno se pripremiti na različite osobnosti ljudi s kojima se na poslu svakodnevno susrećemo, te prepoznati one koji nam kvare dan i pokušati popraviti odnos s njima. Ključno je kod nastanka konflikta, promijeniti način na koji nas on pogađa. Promjenom vlastitog ponašanja i naše će kolege s vremenom promijeniti svoje ponašanje. Cilj je izvući ono najbolje iz njih kada se oni ponašaju najgore. 7 korisnih savjeta za postizanje dobrih odnosa s kolegama ne uzimajte stvari osobno komentare saslušajte objektivno kritike percipirajte kao iskren “feedback” nelagodu zbog upućenog komentara riješite prvo sami sa sobom ne tražite mišljenje kolega ako ne možete prihvatiti njihovo mišljenje ne ogovarajte ih i ignorirajte širenje negativnosti budite ljubazni spram njih i kada oni to ne zaslužujuAko ništa od navedenog ne pomaže, klonite ih se. Kakav god problem bio, preporučujemo ga riješiti osobno. E-mailovi, sms-ovi i instant poruke, zbog nedostatka vizualne i auditivne komponente, često se pogrešno tumače i negativno doživljavaju te samo produbljuju nesporazume i sukobe.
Više poticajnih ideja potražite na: www.dkalafat.mojweb.com.hr
|
Osnovna škola Bogumila Tonija Samobor |